.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فینال انتخابات با چند نفر؟
فینال انتخابات با چند نفر؟

با اتمام فرصت ثبت نام کاندیداها و شروع بررسی احراز صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان، حال نگاه ها به سمت این نهاد است تا مشخص کند از میان خیل عظیم ثبت نام کنندگان چند نفر واجد صلاحیت برای ماندن در مرحله آخر رقابت انتخابات هستند.

به گزارش«فردا» در همین باره علیرضا بهشتی، مشاور میر حسین موسوی پیش بینی کرده که تنها 4 چهره شاخص از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت خواهند شد و احتمال اینکه یکی از کاندیداها هم به نفع دیگری کناره گیری کند، وجود دارد. او رقیب اصلی موسوی را هم احمدی نژاد دانسته است.

اسماعیل گرامی مقدم اما معتقد است به جز چهار کاندیدای مطرح( موسوی، کروبی، احمدی نژاد و رضایی) اکبر اعلمی هم رجل سیاسی است و باید تایید صلاحیت شود. او اما پیش بینی می کند که 4 نفر در مرحله اول انتخابات رقابت کنند و انتخابات به مرحله دوم می رسد و برای اولین بار آقای احمدی نژاد رئیس جمهوری باشد که یک دوره ای خواهد بود.

عبدالحسین روح الامینی، مشاور سیاسی محسن رضایی هم می گوید که 4 نفر تایید می شوند ولی به نظر می رسد 3 نفر در نهایت با هم به رقابت خواهند پرداخت. از نظر دبیر کل حزب توسعه و عدالت، از بین آقای کروبی یا میرحسین یکی به نفع دیگری کناره گیری خواهد کرد.

محمود احمدی از حامیان احمدی نژاد هم به «تهران امروز» می گوید همین چهار کاندیدای مطرح تایید صلاحیت می شوند اما رقابت بین سه نفر خواهد بود. او احتمال می دهد که محسن رضایی از انتخابات کناره گیری کند و مهدی کروبی چون با انصاف تر است، رقیب اصلی احمدی نژاد است.

این حامی احمدی نژاد در حالی پیش بینی کرده رضایی کناره گیری می کند، که امروز یکی از رسانه های مکتوب رضایی در سرمقاله خود به احمدی نژاد پیشنهاد داده از انتخابات انصراف دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.